ÜGYFÉLKOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁS A SMARTCOMM RENDSZERREL

INTERAKTÍV KOMMUNIKÁCIÓRUGALMASAN
A SmartCOMM ™ felületén ügyfélbarát környezetben lehetőség van valós idejű, személyre szabott kommunikációra, akár szabad, akár előre jóváhagyott szövegezéssel, saját marketing tartalmak beillesztésével.

TÖMEGES KOMMUNIKÁCIÓGYORSAN
A személyre szabott kommunikáció megvalósításán kívül a SmartCOMM nagyteljesítményű kötegelt végrehajtású eszköze megkönnyíti a nagy mennyiségű és valós idejű ügyféladat összegyűjtését, levelek, dokumentumok előál lítását.

ESETI KOMMUNIKÁCIÓHATÉKONYAN
Akár egyetlen kattintás az ügyfélszolgálati felületen, és a releváns, sztenderdizált kommunikáció gyorsan és hatékonyan elindul a megfelelő csatornán, figyelembe véve a vállalat kommunikációs gyakorlatát.
NAGYVÁLLALATI KOMMUNIKÁCIÓ EGYSZERŰEN
HOGYAN BIZTOSÍTSUK A FOLYTONOSSÁGOT A NAGYVÁLLALATI ÜGYFÉLKOMMUNIKÁCIÓN BELÜL?
Az ügyfeleknél ma már alapvető elvárás a testreszabott, interaktív és releváns kommunikáció – ráadásul mindezt az általuk választott kifejezésmóddal (tegező/magázó) és az általuk preferált kommunikációs csatornán keresztül szeretnék használni. A vállalatok pedig igyekeznek minél inkább elsajátítani az új „digitális fogyasztó” nyelvét, azonban tudni kell: ehhez nem elegendő az olyan vállalati ügyfélkommunikációs rendszer (CRM), amely mindössze szabványosított levelek, dokumentumok készítésére képes, rajta az ügyfél nevével.
A hagyományos CRM és CCM rendszerek jellemzően nem alkalmasak a különféle digitális kommunikációs csatornák kezelésére, illetve nem képesek testreszabott, egyéni és interaktív kommunikációra. Ehhez már egy új generációs, digitális alapokkal rendelkező platformra van szükség, amely képes a magasabb szintű ügyfélkommunikációra. A SmartCOMM ™ segítségével a nagyvállalatok ennek megfelelően egyszerűsíthetik nem csak az ügyfél-, de az üzleti kommunikációjukat egyaránt.
MIÉRT VÁLASSZA A SMARTCOMM ÜGYFÉLKOMMUNIKÁCIÓS RENDSZERÉT?
ÜZLET ÁLTAL VEZÉRELT SABLONOK ELŐÁLLÍTÁSA
A SmartCOMM ™ böngészőalapú sablonkészítő szolgáltatásának használatával drasztikusan csökkenhet az egyes sablonok elkészítéséhez szükséges idő és energia mennyisége.


MINDEGY, HOGY FELHŐALAPÚ VAGY HIBRID RENDSZERRŐL VAN SZÓ
A Smart Communications az egyetlen olyan ügyfélkommunikációs rendszer, amely egyszerre telepíthető felhőalapú vagy hibrid környezetbe.
VALÓDI FELHŐALAPÚ MEGOLDÁSOK
Megoldásaink rendelkeznek a felhő alapú rendszerek minden előnyös tulajdonságaival. Ez azt jelenti, hogy míg a költségek jelentősen csökkennek, gyorsabb válaszadásra lesz képes és hatékony abb működésre. Mindezt anélkül, hogy kockáztatni kellene a biztonságot és a megfelelőséget (compliance).


WEBALAPÚ VÁZLAT SZERKESZTŐ
Az üzleti felhasználók a kiküldés előtt jogosultságtól függően szerkeszthetik a dokumentum vázlat különböző, a sablonban definiált elemeit (szöveg és adatbeviteli mezők szerkesztése, tartalom választási lehetőségek, megjelenítési logikák változtatása). Továbbá kommunikációs csatornánként elérhető a dokumentum előnézete.
JÓVÁHAGYÁSI FOLYAMATOK TÁMOGATÁSA
A dokumentum vázlat létrehozásától teljes körűen testre szabható munkafolyamat támogatja a szerkesztési, adatbekérési, mentési, véleményezési, jóváhagyási lépéseket és automatizálja az elkészült küldemény kiküldését különböző csatornákra.

A SMARTCOMM CCM MEGOLDÁS FŐBB JELLEMZŐI
Böngészőalapú dokumentum vázlatszerkesztés – gyorsan módosíthatja a dokumentumokat, használhat előzetesen jóváhagyott tartalmakat, valamint véglegesíti a küldeményt a küldési csatornának megfelelően.
Interaktív dokumentum előállítás varázsló segítségével – Összegyűjti az adatokat egy intuitív, varázslószerű felületen keresztül, ezekből az adatokból épül fel az a küldemény, amit akár tovább is lehet szerkeszteni.
Sokféle formátum kezelése: Postscript, AFP, egyszerű szöveg, SMS, videó, XML, HTML, PDF és Word.
Biztonságos együttműködés – Az ellenőrzött hozzáférésnek és a megkerülhetetlen audit naplózásnak köszönhetően magasabb szintű biztonság (compliance) érhető el a kockázatok csökkenésével.
Reszponzív sablonok – Tesztelhető a mobil eszközökön és tableteken folytatott digitális kommunikáció, így biztosítva az állandó, zavartalan, hibáktól mentes kommunikációt.
Adat- és tartalomvezérelt dokumentum-előállítás – Automatikusan kiválasztja a tartalomhoz tartozó űrlapot, így egyszerűsítve a kimeneti csatornák összetett működését.
Interaktív HTML és PDF kimenet- Támogatja az interaktív HTML alapú e-mail és az interaktív PDF kimeneteket.
Zökkenőmentes adatelérés – Gyors integráció a már meglévő értékesítési (CRM) és vállaltirányítási rendszerekkel a szabványosított interfészek segítségével.
Hatékony sablonfejlesztés – A kommunikáció automatizált kiválasztása és testreszabása az intuitív, böngészőalapú sablontervező rendszerrel.
Igény esetén azonnali kommunikáció - Egyetlen kattintással létrehozhat személyre szabott üzeneteket.
Rugalmas telepítés –Bármilyen környezetbe telepíthető, legyen szó felhőalapú, hibrid-felhő vagy saját rendszerről, ezzel csökkentve a termék megvásárlásához és működtetéséhez szükséges költségeket.
MIT KELL TUDNI A SMARTCOMM ÉS GREPTON EGYÜTTMŰKÖDÉSÉRŐL?
A Smart Communications a világ legnagyobb vállalkozásait segíti az ügyfél- és üzleti kommunikáció egyszerűsítésében, egyúttal folyamatos fejlesztésében.
A Smart Communications 2004-ben úttörőként megalkotta a ügyfélkommunikációs (CCM) megoldások új generációját, és a mai napig vezető szerepet tölt be az iparágban, egyedülálló felhő illetve hibrid-felhő alapú megoldásával. A Smart Communications az egyetlen független cég, amely 100%-ban a vállalati CCM kihívásaira fókuszál. Megoldásaiban a sablonkezelés rendkívül egyszerűvé válik, a felhasználóknak pedig kivételesen nagy lehetőségük nyílik arra, hogy ők kontrollálják a folyamatokat. Ez az oka annak, hogy több, mint 300 márka – közülük sokan a világ leginkább szabályozott iparágaiból kerülnek ki – támaszkodik a Smart Communications megoldásaira ügyfélkommunikációs stratégiájában.
A Smart Communications londoni székhellyel rendelkezik, de világszerte vannak irodái, így az észak-amerikai, európai és ázsiai ügyfelek számára is rendelkezésre áll. Olyan megoldásokat kínál, mint a SmartCOMM™, SmartDX™, SmartCORR™ for Salesforce, és SMARTCaaS™ for Partners.
Minden információ, amit a vállalat kifelé kommunikál, legyen az szerződés, e-mail, szöveges üzenet, nyilatkozat vagy értesítés, egy nagyobb párbeszéd része, amit az ügyféllel folytat. Azon vállalatok számára, amelyek szeretnének folyamatosan lépést tartani a digitális átalakulással, előbb-utóbb az ügyfélkommunikáció komplexitásával is szembe kell nézniük. Egyre több lesz a csatorna, ami több kapcsolódási pontot és több interakciót hoz magával - nem beszélve arról, hogy eközben az ügyfelek száma is folyamatosan nő.
A Smart Communications az a megoldás, amelyhez nyugodt szívvel fordulhat, amikor az igények túlnőnek a rendelkezésre álló lehetőségeken.
A Grepton Zrt. a közép- és kelet-európai régió egyetlen disztribútoraként és a gyártó partnereként az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
- Licenc értékesítés
- Rendszer bevezetési stratégia kidolgozása, bevezetés és rendszer integráció végrehajtása.
- Dokumentumelőállítási folyamatok és tevékenységek teljes körű konszolidációjára, modernizálására.
- Sablonfejlesztés, meglévő tartalmak átemelése, migráció.
- eljes körű integráció, folyamtok automatizálása a Grepton által fejlesztett és nemzetközileg használt Smart DocuMan integrációs alkalmazás segítségével.